وزارت کار
نوشته شده توسط : ماهين نيوز

 

حضور مقام محترم وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی
جناب آقای دکتر شیخ الاسلامی
با سلام و عرض ادب
احتراماً، افتخار داریم تا در ابتدای سال 1391 که از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گذاری شده است، خود را مطیع امر ولایت دانسته با فعالیت های خود، بتوانیم در راستای رسیدن به واقعیت این شعار، دست پیدا کنیم.
با عنایت به فرهنگ غنی ایران اسلامی و با توجه به شنیده هایی از گذشتگان و پدرانمان ، در قدیم از روشهایی استفاده می شده تا به سالم ماندن و سالم زیستن کمک شود.
یکی از آن روشها، مشت و مال بوده که در حمام و یا در مکانهایی برای رفع گرفتگی و رفع خستگی ها مورد استفاده قرار می گرفته است.
این روشها با توجه به تأثیرات مثبت شان، از نسلی به نسل دیگر منتقل شده و متأسفانه روشی که از نیاکان ما به ارث رسیده، سر از کشورهای دیگر درآورده و به عنوان ماساژ و تکنیک های رفع گرفتگی عضلانی، راه کار های تسریع خون رسانی به بدن، تکنیک های بهبود سازی سیستم های داخلی بدن و ... مجدداً به خود ما باز گردانده شده است.
www.artmassage.ir
 
با عنایت و توجه به فوائد و اثرات مثبت این روش، بر آن شدیم تا بتوانیم جایگاه اصلی این رشته را که مربوط به پیشینیان ماست به ایران اسلامی باز گردانیم.
از این رو با پیگیری های ممتد و پیدا کردن افراد کهنسالی که در قدیم در این زمینه ها کار کرده و به عنوان شغل از این راه در آمد کسب می نمودند، توانستیم چیزهای زیادی یاد بگیریم و همچنین با توجه به اینکه باید این روش، اصولی انجام گیرد تا خدای ناکرده آسیبی متوجه کسی نشود، نسبت به شناخت بدن از طریق اساتید و مدرسین دروس پزشکی دست پیدا کردیم که همزمان با شناخت کامل بدن، نسبت به اجرای این تکنیک ها برای افراد مختلف، اثر بخش باشیم. به هر صورت با توجه به انجام و تلفیق تکنیک های مشت و مال به صورت علمی، توانستیم اثرات بسیار مثبتی را در افرادی که کار بر روی آنها انجام شدهرا مشاهده کنیم.
با توجه به درسهایی که از بزرگان یاد گرفته ایم بر آن شدیم تا خود نیز تجربیات و چیزهایی را که آموزش دیده ایم در اختیار دیگران قرار داده تا شاید ما هم بانی خیر بوده ، افراد بتوانند پس از آموزش و فرا گرفتن تکنیک برای دیگران اثر بخش باشند.
 
 
 
www.artmassage.ir
 این روش علمی می تواند به جوانان غیور و عزیز کشور اسلامی مان کمک کند تا علاوه بر فراگیری چنین هنری، بتوانند به عنوان یک شغل به آن نگاه کنند و علاوه بر اجر مادی، بتوانند به افراد کهنسال، گروه های سنی مختلف، بیماران، ورزشکاران و بطور کلی عموم جامعه کمک کنند که از اجر معنوی خاصی نیز برخوردار خواهند شد.
جناب آقای دکتر شیخ الاسلامی،لازم می دانم به استحضار عالی برسانم در مدت چند سالی که ما در این زمینه کار کرده و به لطف الهی تجربیات زیادی هم کسب نموده ایم ، در بحث آموزش تکنیک های علمی مشت و مال توسط اساتید مجرب توانستیم علاقمندان بسیاری را آموزش داده جذب بازار کار
شوند که چه بصورت تمام وقت و چه بصورت نیمه وقت ، شروع به فعالیت نمایند.
در همین جا لازم می دانم تا با افتخار اعلام نمایم، تعداد شرکت کننده در دوره های آموزشی این مؤسسه تا قبل از شروع سال جدید به بیش از شش هزار نفر می رسد که عده ای از این افراد درتیم های ملی، باشگاه های ورزشی، استخر ها، مراکز درمانی، فیزیوتراپی ها، خانه سالمندان و ... مشغول به کار می باشند.  
مؤسسه مطالعاتي آموزشي هنر ماسا‍‍ژ ايرانيانبا توجه به بهره گيري از اساتيد به نام و مطرح كه سالها در زمينه تدريس روشهاي ماساژ فعال بوده اند توانستيم دوره ها و سبك هاي مختلف ماساژ را برگزار نمائيم.
 
www.artmassage.ir
 
سبك هايي همچون تايلندي( تكنيك هاي كششي) سوئدي (باروغن) يومي هو (ژاپني) شياتسو (ژاپني) و ... كه در حال حاضر همگي از روشهاي متداول در اقصي نقاط جهان مي باشند. هدف تمامي اين سبك ها يكي است، تسريع جريان گردش خون، بالا بردن قدرت بدني، پيشگيري از بسياري بيماريها كه در نهايت به سالم سازي جامعه كمك شاياني مي كند.
هريك از روشها تكنيك هاي خاص خود را دارد كه با توجه به تجربه و نحوه تدريس صحيح و علمي، مي توان براي هر يك دوره مجزا برگزار نمود كه معمولاً در طول يك هفته يكي از سبك ها بطور كامل آموزش داده مي شود.
البته پس از فراگيري افراد بايد شروع به فعاليت و تمرين نمايند و با توجه به اينكه مؤسسه پكيج آموزشي در اختيار اين عزيزان جهت هر يك از دوره هاي آموزشي قرار مي دهد، مي توان از روي آنها تمرينات را به صورت صحيح پيگيري نمود و از آنها كمك گرفت.
جهت استحضار ماساژ يومي هو (ژاپني) درسه سطح برگزار مي گردد كه شركت كنندگان محترم بتوانند تكنيك ها را بصورت صحيح و دقيق انجام دهند، همچنين سبك هايي مانند شياتسو، تايلندي نيز  به سطح هاي پيشرفته تر نیاز دارند كه شركت كنندگان بتوانند جامع و كامل تكنيك ها را فرا گيرند.
 
www.artmassage.ir
 
با عنایت به حمایت های حضرتعالی از جوانان جویای کار، علاقه مندیم تا در صورت صلاحدید جنابعالی بتوانیم به عنوان کار آفرین مورد حمایت قرار گرفته، این هنر را به علاقمندان بیشتری آموزش دهیم تا برای خود شغلی بیابند و از این راه امرار معاش کنند. در صورتیکه آن مقام محترم لازم بدانند می توانیم
 
سر فصل های آموزشی، سیلابسهای درسی و... ارائه نمائیم تا این رشته به عنوان یک شغل به عموم معرفی گردد.
در پایان امید است بتوانیم از نصایح، راهنمایی ها و راه کار های سازنده ای که می فرمایید کمال بهره را ببریم و نیز بتوانیم انتقال دهنده هنر پیشینیان همراه با فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامیمان برای نسل فعلی و نسل های آینده به صورت صحیح و درست باشیم.
 
                                                                                           با احترام-مدیر عامل
 سید علیرضا موحدی نایینی
 
 
www.artmassage.ir




:: بازدید از این مطلب : 2691
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: